Wednesday, December 2, 2009

ReSuLt- Alhamdulillah :)

Assalamualaikum wbt..


Dah lama tak update blog ni sejak cuti kan, huhuhu..

Nak naik sem ni baru ade mood sikit nak update.. :)

Waktu cuti saya banyak habiskan masa di kampung, Johor..

Ok, lupakan saja kisah cuti saya..

Semalam, saya check result exam.. Alhamdulillah.. walaupun saya sendiri pun terkejut dengan result saya tu..

Yela, selepas macam2 yang berlaku pada saya sem tu, keputusan tu boleh dibanggakan, alhamdulillah..

Walaupun tk dpt dean’s list sbb tak cukup credit hour, uwaaaaaaa :( tapi Alhamdulillah la ssb result tu boleh digunakan untuk memohon biasiswa Kementerian Pelajaran Malaysia next sem.. :D

Hasil tu juga berkat doa family saya, hasil ajaran lecturer2 saya, group discussion ngan roommates dan classmates saya, moral support dari semua org termasuk kawan2 chat saya.. thanks a lot guyz! Luv u all..

Sesuatu kejayaan takkan berlaku tanpa keazaman.. ia juga hasil prinsip saya yg mengutamakn pelajaran dari yang lain.. peringatan untuk diri saya pada sem depan juga huhuhu..

Dan tidak dilupakan juga, doa :)

Last but not least, inspirasi saya.. walaupun dia dah tiada lagi,(dh mati ke dia? Huhuhu) tapi dia tetap hidup di hati saya sampai bila2 sebagai inspirasi saya dalam bidang pelajaran..:)

Saya: chaiyok2 next sem! :D


softboard sy yg bersepah.. tkde mende pun, hahaha.. :p





5 comments:

  1. Tahniah.....but ko tetap dean list!walaucamanapun ko cakap,bg aku ko memang pandai.....chaiyuk2 nyaaaaaaaahhhh!!!!hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe ko nihh..
    thank u anyway hehehe.. :D

    ReplyDelete
  3. salam..
    tahniah fizah!!
    next sem mst dean's list pnye...
    aminn...
    ak nk gak result cm k0..
    huuuu..

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah kemaskini gak blog ni. Tahniah :)

    ReplyDelete
  5. azma: wsalam.. tq babe.. :D aminn.. chaiyok2 next sem k babe! ;)

    kak wina: mekaseh kak wina, hehehe..

    ReplyDelete