Friday, November 6, 2009

++3rd Day of Examination++

Subject: Grammatical Analysis


Duration: 2 Hours

Mood: Blur2 sikit..

Nape blur? Mungkin sebab saya tak cukup tidur malam nye tu.. sebab ape tak cukup tidur? Bukan sebab saya study, tetapi memang saya tidak boleh tidur.. kenapa tidak boleh tidur? SAYA PUN TIDAK TAHU.. Mungkin sebab terlalu memikirkan exam Grammar yang akan berlangsung pada keesokan hari nya kot, huhuhu..

Bile tengok soalan exam, tiba2 saya rasa cam release je, walaupun still berdebar-debar, huhu.. Walaupun agak mudah di jawab, tapi saya mesti hati2.. saya tak berani nak keluar dari bilik peperiksaan awal2.. saya kena semak habis-habisan dulu.. tapi, ade satu section tu, about preposition, huhuhu.. saya lemah sikit bab2 preposition ni.. Walaupun sudah dua hari berturut2 buat exercise untuk preposition sahaja, nampak nya, exercise tersebut tak berapa membantu saya dalam peperiksaan, huhu.. yang lain-lain, alhamdulillah..Tawakal sahaja lepas ni..

Next Subject: ELT Methodology

2 comments: